Dongle wird nachgesendet

November 2009 anskaffede jeg en “Touch Me” fra Medion. Den boede i køkkenet og jeg har været utrolig glad for den. I januar stod DVD-drevet imidlertid af. Hvad pokker; det er jo hvad der kan ske og garantien var stadig gældende.

Fluks kontaktede jeg Medion Danmark og aftalte indsendelse til reparation. Dagen efter kom et brev med forsendelsespapirer og Porto Betalt.

I en papkasse og afsted med den. Efter kort tid havde jeg den retur, tilsyneladende så god som ny. Men ak og ve! Nu fik jeg periodiske “fryse-fejl” som skyldtes værkstedets opgradering af bios, så jeg gentog proceduren; i en papkasse og afsted med den. Heller ikke reparation nr. 2 fik pcén til at køre fejlfrit, så i en papkasse og afsted med den. PCén er nu skrottet og jeg får en splinterny.

Nu opdager jeg så at usb-delen til min Logitech M505 mus var sendt med den nu skrottede pc. Æv osse, for den mus var jeg da også glad for. Uden de store forventninger kontakter jeg Medion´s supporter, der hjælper mig med at få den efterlyst.

Se det kan man da kalde god værkstedsservice!!!   😀

Hej Minna

Har lige fået mail fra værkstedet vedrørende USB-donglen, så den skulle meget snart være på vej mod Hanstholm.

Med venlig hilsen
Medion Support Danmark

Erling Pedersen

Hallo Herr Pedersen,

Das USB-Dongle wird Heute dem Kunden nachgesendet.

Pozdrawiam / Grüße

Urban Szohner
Leiter der Adminabteilung

Tak for din interesse :-)

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.